Weer thuis! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk Broekman - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk Broekman - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Henk en José

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 Maart 2010 | Canada, Vancouver

Lieve mensen,
Onze reis zit erop. We zijn gisteravond aangekomen, na een lange reis. Op Schiphol stond het welkomstcomitee klaar, ontzettend leuk!
We hebben afgelopen zondag met een klein feestje afscheid genomen van Curtis en Lorrianne, natuurlijk vergezeld van een enkele traan!

Zoals jullie hebben kunnen lezen, hebben we echt een geweldige tijd gehad in Vancouver. Zoveel indrukken en mooie wedstrijden gezien.

We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor alle reacties, sms-jes, kaarten en bloemen bij thuiskomst. Het was super, veel groetjes, Henk en José

• 03 Maart 2010 - 18:28

Wil:

hee, totaly super verhalen. Nu weer ontnuchteren en nagenieten. Puur de blits gemaakt vandaag met surprise. x wil

• 04 Maart 2010 - 05:15

Liz:

Ook jullie enorm bedankt voor alle verhalen en sms-jes! Nog nooit in mijn leven heb ik de Olympische spelen zo bewust meegemaakt! Moet door jullie komen want het enige verschil met alle andere jaren is dat dit jaar jullie aanwezig waren... :-)
    Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te kijken en ben zelfs een curling fanaat geworden! hahahahaha... wie had dat gedacht?
    By the way: maar ik vind het ook heel erg fijn dat jullie weer veilig thuis zijn hoor! XXX

• 04 Maart 2010 - 07:26

Denise:

Hi Henk en Jose,
    Welkom thuis!
    Wat kunnen jullie terug kijken op een fantastische vakantie en en hele mooie belevenis.
    Het was ontzettend leuk om de 'insite' foto's (v. het HHH) te bekijken want het is toch weer anders dan op de TV. Geniet er nog lekker na van:)
    XX Denise

• 06 Maart 2010 - 08:44

Esther Van Leeuwen:

WELKOM THUIS !!

Fijn dat jullie weer thuis zijn, maar ook wel jammer dat de mooie reis voorbij is. Wij hebben genoten van jullie verhalen. Het was prachtig! Alsof wij er bij waren! We spreken elkaar hopelijk snel!

Liefs,
    Willem, Esther, Sofie & Tom van Leeuwen
    Noordwijkerhout. X X

• 08 Maart 2010 - 08:22

Nico:

Ook wij zijn weer thuis na een culinair weekje France, Bougogne en Champagne.
    Bedankt voor de beelden en teksten uit Vancouver.
    Henk, erg he, PSV ? En dan nog naar Ajax !
    Voetbalstanden volgen,
    we bellen !!!!!